مگه وقتي از درايو c بك آپ ميگيريم رجيستري هم داخلش نيست؟
مگه اطلاعات رجيستري روي درايو C ذخيره نميشه؟
رجیستری ویندوز احتمال داره تمام تغییرات اعمال نشه بعد از برگشت ایمیج
راهش هم عرض کردم خدمتتون
بکاپ رجیستری و ریستور در سیستم جدید