سلام
من نمیدونم از نسخه ی چند اکرونیس ترو ایمیج استفاده میکنین .
ولی اگه از نسخه های قدیمی تر استفاده میکنین ، چک کنین توش گزینه ی "acronis universal restore" نداشت و شما احیانا تیک نزدین؟
یا اینکه به قول استاد امید ، بعد از گرفتنِ بکاپ ، قطعه ی سخت افزاری تون را تعویض نکردین؟
اگه از اکرونیس 2014 و به بعد استفاده میکنین ، نسخه ای قدیمی تر از اون را بگیرین . مثلا نسخه ی 2012 را .
بعد موقع ریکاوری ، گزینه ی "acronis universal restore" را تیک نزنین .
ببینین با این کار ، درست میشه؟
البته ، در این صورت ، قطعات تون را نباید تغییر داده باشین.






پاسخ با نقل قول


Bookmarks