عزیزان من با یکی از مهندسین سیگیت صحبت کردم اطلاعات از دست نرفته فقط بد بختانه هارد توی ویندوز شناسایی نمیشه یک چیزی مثل یک باگ توی سکتور ها اضافه شده

من تا حالا سه بار پیش اینهایی که میگن هارد رو بازیابی میکنن رفتم اون برای موقع هست که ویروس و نوسان برق و ... هارد رو پاک کنه الان مسکل اینه اصلا توی هیچ نرم افزاری چه توی داس چه توی برنامه های بوت و .... هارد دتکت نمیشه