سلام. هاردتون ساتا بود؟ مدل مادربردتون چیه؟؟ بعد تو ویندوز ویستا اصلأ هارد رو نمی شناسه درسته؟
تا حالا سر دو تا dvd-rom های ایسوس من این بلا اومده!! که مجبور شدم هر دو رو بندازم دور!! البته اون ها اپتیکال دیسک
بودن و زیاد ضرر نکردم!!
سلام. هاردتون ساتا بود؟ مدل مادربردتون چیه؟؟ بعد تو ویندوز ویستا اصلأ هارد رو نمی شناسه درسته؟
تا حالا سر دو تا dvd-rom های ایسوس من این بلا اومده!! که مجبور شدم هر دو رو بندازم دور!! البته اون ها اپتیکال دیسک
بودن و زیاد ضرر نکردم!!
آخرین ویرایش توسط alborz_k در تاریخ 12-02-09 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks