تایپیک بسته شود لطفا .
کاربر شهرسختافزار
تایپیک بسته شود لطفا .
خبات کریمی (03-07-15)
SSA Hardware/Tech Editor
به احتمال زیاد این محدودیت رو مخابرات براتون گذاشته، وقتی حجم دانلود کاربرها زیاد میشه این محدودیت رو اعمال می کنن. شما دوستی آشنایی نداری تو شهرتون که از همین اینترنت استفاده کنه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ATA MAHMOODI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (04-07-15), ᗩTᗩ (03-07-15), خبات کریمی (03-07-15)
کاربر شهرسختافزار
با سلام و درود خدمت شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط JiMmY.j برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله متاسفانه از همون اولش چنین احساسی کردم که از طرف خود مخابراته ولی من اصلا دانلودهای انچنانی و سنگین نمیکنم
دانلود در حد دو سه تا فیلم و چندتا نرم افزار / بله از چند عزیز پرسیدم که هیچ کدوم چنین مشکلی نداشتند
JiMmY.j (03-07-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks