متاسفانه خدمات دهی مخابرات شدیدا ضعیفه...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ATA MAHMOODI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
متاسفانه خدمات دهی مخابرات شدیدا ضعیفه...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ATA MAHMOODI برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
____تلاش کردن و نرسیدن، بهتره از تلاش نکردن و حسرت خوردن
____
ᗩTᗩ (07-07-15), mohammad reza11 (12-07-15)
کاربر شهرسختافزار
سلام خدمت شما دوست بزرگوارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M I L A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
والا اگر ضعیف بود بازم من قبولش داشتم ، این هیچیه یا افتضاحه / در این صورت دایال آپ بهتر از اینترنت 10 مگی هستن
خبات کریمی (07-07-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks