درود
من یک مشکل با farcry 4 دارم
این بازی رو یک Acer نصب کردم اما بازی مدام دچار افت فریم میشه چیکار کنم ؟
بازی و گرافیک هر دو اپدیت هستن
win 7 sp1
i7 3.2 ghz
ram 8
vga GT630 2GB 128 BIT
کاربر شهرسختافزار
درود
من یک مشکل با farcry 4 دارم
این بازی رو یک Acer نصب کردم اما بازی مدام دچار افت فریم میشه چیکار کنم ؟
بازی و گرافیک هر دو اپدیت هستن
win 7 sp1
i7 3.2 ghz
ram 8
vga GT630 2GB 128 BIT
آن که زندگی میکند باید بجنگد، کسی که نمیخواهد در این جهان بجنگد یعنی در جهانی که مبارزه مداوم قانون زندگیست حق زیستن ندارد.
گرافیکتون برای بازی ضعیفه.این بازی حداقل یه GTX 460لازم دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MICPET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks