سلام دوست عزیزم آقای مهندس xfxforce
کیس بدست من رسید فقط این کیس چندتا جای فن کیس دارد مهندس جان.
چون فکر می کنم شما فرمودید این کیس 3 تا فن 14 دارد آیا فن بیشتر به این کیس می خورد یا خیر.
و اگر فن بیشتر به این کیس می خورد آیا برای این cpu که 280 وات مصرف دارد و من خیلی تاکید دارم برای تهویه مناسب و خنک ماندن کیس آیا به نظر شما فن بیشتری خریداری بکنم و اگر مجدد نظر بدهید که تا 3 میلیون چه فنی تهیه بکنم ممنون می شوم و چه تعداد تهیه بکنم برای این کیس ممنونم.
سپاسگزارم
ممنونم
با تشکر