سلام کیس خوبیه ولی کاش لیان لی o11 evo میگرفتید . با توجه به میزان کاستومایز کردن این کیس گزینه بسیار بهتری بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hoshang2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فن هم لیان لی باید در بازار باشه همون را تهیه کنید .
مثل فن کیس لیان لی مدل UNI Fan AL 120 Triple B
این هم اضافه کنم فن های خود کرسیر هم خوب هستند . اگر خواستید فنی اضافه کنید لیان لی آلترناتیو خوبیه
در ضمن به نظرم روی تعویض واتر کولینگ تمرکز کنید
واتر کولینگ را اگر استفاده نکردید به نظرم تعویض کنید دردسرهای زیادی خواهید داشت برای سفارش از خارج از کشور
چون با توجه به وضعیت بازار و واردات هم شرکت های وارد کننده براکت رو نمیارن مخصوصا شرکتی که کلی برند را در سبد محصولات داره و نمیتونه همه اونها را به خوبی پشتیبانی کنه .






پاسخ با نقل قول


Bookmarks