RAVYY (08-02-16)
ممنون مخلصم. Sabertooth خریداری شدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط RAVYY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
RAVYY (08-02-16)
من اگر زبان انگلیسیم قوی بود دوست داشتم تایپیکی ایجاد کنم برای آمار و یا چارت طول عمر و کیفیت برند مادربوردها در چیپست های مختلف، کارت گرافیک و پاور که در سایتهایی معتبر خارجی مثل tomshardware techspot newegg guru3d overclockers overclock3d ثبت شده
RAVYY (08-02-16)
|
دوست من پیشنهاد خوبی هست مثل این پیشنهادی که گفتید رو امید عزیز زحمتش رو میکشن روی محصولات گیگابایت و تستهاشو توی سایت قرار میدن ولی اگه برای دیگر برندها هم این اتفاق بیوفته خیلی بهتر هم میشه . البته باید به این مسئله هم اشاره کرد که ابن کار نیاز به وقت زیادی داره چون برنده یکی دو تا نیستند و زمان زیادی رو این کار احتیاج داره.
آخرین ویرایش توسط RAVYY در تاریخ 08-02-16 انجام شده است
من چندتا رو واسه نمونه میگذارم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برندهای دیگه متاسفانه تمایل به همکاری و پشتیبانی آنلاین برای کمک به کاربران نیستند . تنها نماینده گیگابایت تا این به حد استاندارد های جهانی نزدیک شده که برای پاسخگویی به مشتریان و کاربرانش اقدام به ایجاد انجمن پشتیبانی کرده .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط RAVYY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله درست میگید اینم یکی از اشتباهات بزرگ برندهای مختلف هست و باید طوری بشه که اونها هم مثل گیگابایت مسئو لیت پذیر باشن و مشتری مداری رو سر لوحه ی کارشون قرار بدن و نسبت به تولیدادتشون احساس مسئولیت کنند چون راه اصلیش هم همینه برای همین هست که تو بازار هر جا که میری البته اگر فروشنده به سود خودش زیاد فکر نکنه اولین پیشنهادشون محصولات گیگابایت هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دقیقا درسته . الان ببینید چه تعداد از مشکلات کاربران در انجمن گیگابایت بدون مراجعه به گارانتی حل شده است . امیدوارم مشتری مداری بیشتری از سوی برندهای دیگه شاهد باشیم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط RAVYY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کسب لوح سه ستاره خدمات پس از فروش از پنجمین دوره اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری
|
بله امید عزیز من هم امیدوارم تو تمام برندها پشتیبانی خوب رو سر لوحه کارشون بذارن و در این مقوله هم بین برندها یه رقابت سالم به وجود بیاد چون این رقابت سودش به نفع مشتری و کسایی هست که قطعات رو تهیه میکنند.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان اون کاربری که بالای 5 میلیون صرف خرید لپتاپ msi کرده بودید . یک نفر از شرکت گارانتی دهنده این برند سعی بر حل مشکل اون کاربر نکرد . یا مادربرد اسوسی که مشکل خاموش شدن داشت . حمایت از مشتری نباشه اون شرکت پشتوانه اش رو که خریداران هستند رو از دست میده .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط RAVYY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks