امیر جان بالا نشون دادن دما در بایوس کاملا طبیعیه

شما باید برنامه مانیتور دما در ویندوز نصب و دما را مشاهده نمائید

قبلا برنامه amd over drive بود ولی جدیدا خود amd یه برنامه جدید برای مانیتور و آورکلاک داده ( یه سرچ بزن تو نت پیداش میکنی، پیدا نکردی بگو تا لینک بدم)
بله، درسته ولی من دماهای کمتر از این رو برای سی پی یو 1700 دیدم ک دوستان میگن، حتی دمای 27 درجه، واسه همین میگم
منظورتون amd ryzen master هست، این رو هم دانلود کردم، دما رو همون 50 درجه تو حالت عادی میزنه، ک وقتی ب 70 درجه میرسه، من گرما رو حس میکنم ک خیلی بیشتر شده