خیر باید خمیر بزنید اگه دوباره ببندین حباب میفته توش و بدتر میشودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir.hm1996 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Sent from my SM-J700F using Tapatalk






پاسخ با نقل قول

Bookmarks