امیر جان بالا نشون دادن دما در بایوس کاملا طبیعیهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir.hm1996 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما باید برنامه مانیتور دما در ویندوز نصب و دما را مشاهده نمائید
قبلا برنامه amd over drive بود ولی جدیدا خود amd یه برنامه جدید برای مانیتور و آورکلاک داده ( یه سرچ بزن تو نت پیداش میکنی، پیدا نکردی بگو تا لینک بدم)






پاسخ با نقل قول
Bookmarks