سلام
نظر چند کاربر هیچ اهمیتی نداره وقتی خود شرکت اینتل اعتراف به خرابی نسل 13 و 14 کرد اون هم تحت فشار خرابی هایی که جهانی شد. باز در خارج یه گارانتی 5 ساله براشون هست ولی تو ایران دست کسی به جایی بند نیست و کسی هم تضمین نمی کنه
سلام
نظر چند کاربر هیچ اهمیتی نداره وقتی خود شرکت اینتل اعتراف به خرابی نسل 13 و 14 کرد اون هم تحت فشار خرابی هایی که جهانی شد. باز در خارج یه گارانتی 5 ساله براشون هست ولی تو ایران دست کسی به جایی بند نیست و کسی هم تضمین نمی کنه
سلام خوبی من خودم قطعه فروش هستم تا حالا ندیدم خرابی این 2 تا نسل که گفتی ولی بازم با دقت چک می کنم حرفی که زدی را
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط max_payne برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به این مشکل خود شرکت اینتل اعتراف کرده و البته مجبور شده و یک مشکل جهانیه. اینتل برای این دو نسل گارانتی 5 ساله در نظر گرفته ولی توی ایران چون پردازنده های اینتل گارانتی ندارن در صورت معیوب شدن پردازنده، خریدار عملا کاری از دستش بر نمیاد و خیلی ضرر می کنه
این مشکل هم اینجوری نیست فردای خریدن پیش بیاد ممکنه دو سال دیگه پردازنده آسیب ببینه
فقط سری k اینطوری شده درسته ؟ یعنی i5 13400 , i5 14400 خرابی ندارن ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Speed Racer برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱(امّا)خداوندسرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) راتغییرنمیدهدمگرآنکه آنان آنچه رادرخودشان است تغییر دهند!
حتی اگر از یک آدمِ نابکار بپرسید که آیا ترجیح میدهدبا رذلی مثلِ خودش سروکار داشته باشد، یا با آدمی بزرگوار و خوش قلب، بدونِ تردید پاسخ خواهد داد :با آدمی بزرگوار و خوش قلب!
پیروزیِ فضیلت، در همین است! ابله | فئودور داستایوفسکی
تمام تاریخ معاصر ایران در این یک جمله شاملو خلاصه شده: «سخت است فهماندن چیزی به کسی که بابت نفهمیدنش پول میگیرد» به تعبیر دیگر وقتی شکم ها پر از حرام شد، گوش ها نمی شنود.
این مطلب رو بخونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینتل اعتراف کرد؛ پردازندههای غیر K هم کرش میکنند و خراب میشوند
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پردازنده هایی که زیر 65 وات هستند که شامل 13400 و 14400 میهش کاملا سالم هستن و خرابی ندارن!
CPU: core i3 12100f
2666 Ram: 2*8 DDR4
Motherboard: Gigabyte H610 S2 H
VGA : RTX 2060 Super 8GB
HDD + SSD + NVme2
Power:600 Green
maysamsina (21-12-24)
13400 و 14400 طبق سایت خود اینتل بین 65 تا 148 وات هستن و تازه زیر 65 وات یعنی 64 وات! حتی i3-13100 و i3-14100 که پایه اونا 60 واته تا 110 وات میرن و مطمئنا در دراز مدت به مشکل می خورن گرچه خریدشون با وجود پردازنده i3-12100 و i5-12400 توجیه اقتصادی ندارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rbm برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان فرق انچنانی نمیکنن بین سی پیوهای 14400 و سوکت 1851 سری 5 ؟ تو بنچمارک و کارایی !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Speed Racer برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱(امّا)خداوندسرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) راتغییرنمیدهدمگرآنکه آنان آنچه رادرخودشان است تغییر دهند!
حتی اگر از یک آدمِ نابکار بپرسید که آیا ترجیح میدهدبا رذلی مثلِ خودش سروکار داشته باشد، یا با آدمی بزرگوار و خوش قلب، بدونِ تردید پاسخ خواهد داد :با آدمی بزرگوار و خوش قلب!
پیروزیِ فضیلت، در همین است! ابله | فئودور داستایوفسکی
تمام تاریخ معاصر ایران در این یک جمله شاملو خلاصه شده: «سخت است فهماندن چیزی به کسی که بابت نفهمیدنش پول میگیرد» به تعبیر دیگر وقتی شکم ها پر از حرام شد، گوش ها نمی شنود.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks