استاد نرم افزاری که فمودین نصب کردم و اینم نتیجش

1.jpg

2.jpg

شما چک بفرمایید ببنید درسته>

یه مورد دیگه اینکه a-xmp دو حالت داره فرقی نداره روی چه حالتی باشه؟