استاد نرم افزاری که فمودین نصب کردم و اینم نتیجش 1.jpg 2.jpg شما چک بفرمایید ببنید درسته> یه مورد دیگه اینکه a-xmp دو حالت داره فرقی نداره روی چه حالتی باشه؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
قوانین فروم
Bookmarks