dx diag خیر گفتم با چه برنامه های چک کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط joker892 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
روی مانیتور دیگه چک کنید
درایورها را هم حتما اپدیت شده نصب کنید
اگر درایورها را از dvd نصب کردید حتما مجدد ویندوز بیلد 1909 را نصب کنید
درایور ها مربوط به مادربرد را از سایت ام اس آی بگیرید و درایور مربوط به گرافیک آنبرد هم از سایت techpowerup دانلود کنید .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks