کلا تو ایران قطعات اصل قیمت مشخص نداره یعنی صاحب نداره !!! ! الان همین 8320 قیمتش شده 139 که ضرب در 3200 بکنیم میشه 444800 وقتی داخل ایران میشه میشو د با دلار 3600 تومنی حسابش میکنن یعنی 139* 3600 = 500400 که تو سایت زده 720 هزار تومن اخه چه خبره ؟ همه قطعات رو بگیر همینطوری قیمت میزارن چپاول میکنن مخصوصا گرافیگ و مادربرد !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks