ما که نگفتیم بده فقط تو محصولات های اند حرفه ای که مقایسه کردیم گفتیم اینتل خیلی بهتره.ولی برای کاربرای عادی amd دارند خیلی هم خوبه چون کارشون راه افتاده و هزینه کمتر دادن و کار حرفه ای و گیم حرفه ای و...انجام نمیدن. مثلا پسرخاله خود بنده با 1.5 ملیون پول چی میتونست بخره رفت AMD A4 خریده الان هم راضیه راضیه که کامپیوتر خریده وکلی هم خوشحالهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sajjad.2014 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بازم خوبه 2 هسته ای amd داری.من که یه عمریه دارم برای ملت لالایی میخونم خودم هنوز amd athlon 64 دارم همه کار باهاش میکنم جز گیم و رندرینگبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید سیستم جدید که میخوام بخرم حتما اینتل هست.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks