شركت مخابرات خراسان شمالي اعلام كرد با هدف گسترش پوشش شبكه تلفن همراه در اين استان دو سايت جديد بي.تي.اس در شهرستان شيروان راهاندازي شد.
به گزارش روز چهارشنبه اين شركت، اين سايتها موسوم به سايتهاي فرمانداري و شهيد زندهدل با پوشش شهري فعال شدهاند.
براي راهاندازي سايتها كه هر يك داراي ۸۴كانال ظرفيت هستند بيش از دو ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.
با فعال شدن اين ايستگاهها شمار سايتهاي بي.تي.اس مشغول به كار در شهر شيروان به ۱۱مورد و سايتهاي استان خراسان شمالي به ۶۹دستگاه رسيده است.
در خراسان شمالي حدود ۸۰هزار نفر داراي تلفن همراه با پيش شماره اين استان هستند.
هماكنون ضريب نفوذ تلفنهمراه در استان خراسان شمالي حدود ۱۰درصد است كه نسبت به ضريب نفوذ در ايران حدود ۱۰درصد پايينتر است.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks