کمپانی گیگابایت با حضور37 ساله ی خود در صنعت سخت‌افزار یکی از قدیمی‌ترین و پیشروترین کمپانی‌های حال حاضر در دنیای دیجیتال به حساب می‌آید. گیگابایت محصولات متنوعی را روانه بازارهای جهانی می‌کند که می‌توان از شاخصترین و محبوب ترین این محصولات به مادربردها و کارت‌های گرافیک این برند اشاره کرد.

گیگابایت علاوه بر مادربرد و کارت گرافیک رنج کاملی از محصولات گیمینگ و سخت‌افزار را تولید و روانه بازار می‌کند که در بازار‌های جهانی موفق به کسب جوایز متعدد شده‌اند. همچنین بسیاری از این محصولات از سوی کاربران نیز مورد استقبال قرار گرفته‌اند که از میان آنها می‌توان به محصولاتی همچون نمایشگرهای گیمینگ، حافظه‌های SSD رده بالا، لپتاپ‌های گیمینگ، منابع تغذیه، کیس‌های گیمینگ، خنک‌کننده پردازنده، لوازم جانبی گیمینگ و سرورهای کامپیوتری اشاره کرد.

گیگابایت و برند گیمینگ آئورس

گیگابایت از سال 2016 با معرفی برند آئورس (Aorous) به دنیای سخت‌افراز، تصمیم گرفت تا با نگرشی جدید و متفاوت محصولات ویژه‌ای را با این زیر-برند به صورت ویژه برای گیمرها تولید کند. برند آئورس با تمرکز بر کیفیت و طراحی، تحولی جدی را در صنعت سخت‌افزار ایجاد کرده است. این برند همچنین با محوریت محصولاتی در گروه‌های مختلف مانند مادربرد، کارت گرافیک، نمایشگر گیمینگ، لپتاپ گیمینگ، لوازم جانبی گیمینگ و ... به فعالیت می‌پردازد. آئورس در حال حاضر اولین و تنها برندیست که سبد محصولات گیمینگ کاملی را در جهان ارائه نموده و می‌تواند کاربران گیمری که قصد تهیه یک کامپیوتر گیمینگ کامل را دارند از هر برند دیگری بی نیاز نموده و همه نیازهای آنها را در اکوسیستم کامل (کامپیوتر شخصی) خود مرتفع کند.

گارانتی تعویض آواژنگ

گیگابایت در ایران (گارانتی تعویض آواژنگ)

گیگابایت از دهه 70 شمسی در بازار IT  ایران حضور پررنگی داشته و طی این سال‌ها با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های بسیار زیاد همچنان به فعالیت و توزیع محصولات و خدمات خود بپردازد. گیگابایت برخلاف رقبا بیش از 20 سال است که با ثبات و پایداری بیشتری نسبت به دیگر برندهای سخت افزاری به ارائه خدمات پس از فروش خود پرداخته است. کمپانی گیگابایت به لطف همکاری با شرکت آواژنگ بیش از 25 سال است که یکپارچه‌ترین و بهترین خدمات پس از فروش سخت‌افزار در بازار IT ایران را ارائه می‌کند.

شرکت آواژنگ با ارائه بهترین خدمات در زمینه گارانتی محصولات IT، موفق به کسب عناوین و جوایز بسیار زیادی در خصوص حفظ رضایت مشتری و ارائه خدمات پس از فروش شده است. همکاری گیگابایت و آواژنگ با وجود فراز و نشیب‌های بسیار زیاد بیش از پیش توسعه یافته و به سطح قابل ملاحظه ای رسیده است. این همکاری نوید بخش اقداماتی جدید در حوضه ارائه خدمات در بخش گارانتی محصولات گیگابایت شده که به خودی خود ارتقاء قابل توجهی در زمینه ی ارائه خدمات پس از فروش برای اولین بار در ایران خواهد شد. شرکت آواژنگ به همراه کمپانی گیگابات مفتخر است تا اعلام نماید از این پس تمامی‌محصولات گیگابایت (Gigabyte) و زیر-برند آئورس(AORUS) با گارانتی تعویض 3 ساله برای کاربران فارسی زبان ایرانی، در بازارهای داخل کشور عرضه خواهد شد و امید است تا با این اقدام شاهد ارتقاء قابل توجهی در سطح استانداردهای موجود در بخش ارائه خدمات پس از فروش باشیم.

لازم بذکر است که کمپانی گیگابایت، گارانتی آواژنگ را در مقطع کنونی تنها گارانتی معتبر و رسمی‌محصولات خود در بازار ایران می‌داند و به کاربران خود توصیه می‌کند که محصولات گیگابایت و آئورس را فقط با گارانتی معتبر آواژنگ خریداری نمایند. همچنین شایان ذکر است از این پس خدمات گارانتی تعویض تنها با برچسب معتبر شرکت آواژنگ شامل خدمات تعویض خواهند شد و دیگر شرکت‌های خدمات دهنده از سوی کمپانی گیگابایت پشتیبانی نخواهند شد.

شرح محصولات توزیع شد در بازار که از این پس شامل طرح تعویض خواهند شد به شرح  ذیل می‌باشند:

  • مادربردهای سری Z690، Z790، B760، B660، H510 و H610 که دارای برچسب گارانتی تعویض آواژنگ می‌باشد.
  • کارت گرافیک‌های سری RTX30، RTX40، GTX16xx که دارای برچسب گارانتی تعویض آواژنگ می‌باشد.
  • کلیه تجهیزات ذخیره‌سازی، شامل حافظه‌های جامد و مموری‌های آئورس و گیگابایت که دارای برچسب گارانتی تعویض آواژنگ می‌باشد.
  • کلیه منبع تغذیه‌های گیگابایت و آئورس که دارای برچسب گارانتی تعویض آواژنگ می‌باشد.
  • کلیه کیس‌های گیگابایت و آئورس و کولینگ‌های برند آئورس و گیگابایت که دارای برچسب گارانتی تعویض آواژنگ می‌باشد.
  • کلیه لوازم جانبی گیمینگ برند آئورس و گیگابایت که دارای برچسب گارانتی تعویض آواژنگ می‌باشد.
  • کلیه لپتاپ‌های گیمینگ برند گیگابایت و آئورس که دارای برچسب گارانتی تعویض آواژنگ می‌باشد.
  • کلیه نمایشگرهای گیمینگ برند گیگابایت و آئورس که دارای برچسب گارانتی تعویض آواژنگ می‌باشد.

بدیهیست که ارائه این خدمات در آینده برای محصولات جدیدتر نیز میسر خواهد بود و ارائه خدمات تعویض محصولات گیگابایت و آئورس منوط به شرایط مشخص و صرفا فقط برای محصولات توزیع شده توسط شرکت آواژنگ می‌باشد و کمپانی گیگابایت هیچگونه پشتیبانی در قبال محصولات توزیع شده توسط دیگر شرکت‌های خدمات دهنده به صورت رسمی‌بر عهده نخواهد داشت.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بدون عضویت در سایت

0

نظرات (7)

  • مهمان - فراز

    اگه گارانتی تعویض واقعی باشه عالیه !

  • مهمان - Hamze_Junior

    امکان خرید اقساطی وجود داره؟

  • مهمان - مشکات.

    لطفا بررسی برند آئورس رو بذارید ببینیم عملکرد قطعاتش تو شرایط مختلف چجوریه، با تشکر از تیم شهرسخت افزار

  • مهمان - Farhad_Jur

    بچه ها تأیید می‌کنید گارانتی آواژنگ رو یا اینم مثل ... اسمشو نبرم

  • مهمان - E.s

    mikham azatoun moshavere begiram. lotfan Tell bezarid

  • مهمان - Shayan

    این مدل رو گارانتی دارید ؟ GP-GSTFS31960GNTD-V

  • مهمان - دهخوش

    کجا میتونم ببینم گارانتی دقیقاً شامل چه مواردی میشه؟

ورود به شهرسخت‌افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار
ورود به شهر سخت افزار

ثبت نام در شهر سخت افزار

نام و نام خانوادگی(*)
لطفا نام خود را وارد کنید

ایمیل(*)
لطفا ایمیل خود را به درستی وارد کنید

رمز عبور(*)
لطفا رمز عبور خود را وارد کنید

شماره موبایل
Invalid Input

جزو کدام دسته از اشخاص هستید؟(*)

لطفا یکی از موارد را انتخاب کنید