فوقالعاده بود میثم جان
مخصوصا اون قسمت که میگه درد یا گرمایی در بخشی از عضوی که از دست دادین . . . .
دستت درد نکنه
فوقالعاده بود میثم جان
مخصوصا اون قسمت که میگه درد یا گرمایی در بخشی از عضوی که از دست دادین . . . .
دستت درد نکنه
maysamsina (20-04-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks