دقيقا همينطورهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط بولدوزر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چاي هاي خارجي شايد عطردار و خوش طعم باشن كه البته ايرونيش هم هست ، ولي خب اصل چاي نه به طعمشه نه به رنگش . من توي چندتا فيلم ديدم كه براي رنگ چاي از پودر روده گاو استفاده ميشه كه به رنگ خون درمياد چاي (منظور بخش رنگ آميزيشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
چاي اصيل ايراني شايد حتي خوش مزه هم نباشه (اگه اورجينال باشه)ولي بعد از مدتي بايد ذاعقهُ(غلط املايي ! (:) مردم جور دربياد با همونا تا هم سالم بمونن و هم كمر كشاورزا خم نشه
به اميد اون روز ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks