اینها به نظر من صرفا توهمات یه عده هست که میخوان زلزله تهران رو بندازن گردن آمریکا ! دو روز دیگه که تهران رو یه زلزله زد با خاک یکسان کرد مدیریت غلط خودشونو بندازن گزدن آمریکا ! البته اگه بعد از زلزله خودشون زنده بمونن !
اینها به نظر من صرفا توهمات یه عده هست که میخوان زلزله تهران رو بندازن گردن آمریکا ! دو روز دیگه که تهران رو یه زلزله زد با خاک یکسان کرد مدیریت غلط خودشونو بندازن گزدن آمریکا ! البته اگه بعد از زلزله خودشون زنده بمونن !
Hamid2547 (17-03-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks