یه آف تاپیک هم من برم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یادش بخیر یادتونه یه شرکت بود به اسم اینتل پردازنده میساخت یا اون شرکته که کارت گرافیک میساخت اندازه ۲ تا آجر اسمش چی بود برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید آهان یادم اومد nvidia برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks