با سلام!!!
استیفن هاوکینگ بیماری ALS داره! یه جور ضعف ماهیچیه که باعث فلج شدن و بعدشم مرگ میشه (قلب دیگه نمی تونه کار بکنه)! این که هاوکینگ الآن زنده هستش یه معجزه است. جالب اینجاست که هاوکینگ تازگی ها (بی وزنی)g=0 رو هم تجربه کرده.( برای این کار یک هواپیما با سرعت به سمت زمین میاد.) . هاوکینگ که کیهان شناسه خیلی در مورد ساه چاله ها میدونه! البته به مدت 30 سال رو یه نظریه در مورد از بین رفتن اطلاعات ،پا فشاری کرد؛ آخر سر خودش گفت که اشتباه کرد...!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به هر حال اگر دوست داشتید کتاب تاریچه کوچکی از زمان از ایشان رو بخونید. (A Brief History of Time)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اطلاعات دیگه خواستید؛ در خدمتم (تا اونجا که بدونم!)






پاسخ با نقل قول

Bookmarks