این را هم بخونید :
چند سال قبل نيرويه دريايي آمريكا در يه قسمتي از دريايه((يادم نيست)) تصميم گرفت كه به وسيله ميدان مغناطيسي خيلي قوي كشتيي را ناپديد كند.اين عمل با موفقيت روبرو شد.با بوجود آمدن ميدان مغناطيسي((خيلي خيلي قوي)) يه توده ابر سبز رنگ كشتي رو فرا گرفت. و ناپديد شد و چند مدت بعد در جايه ديگري پديدار شد.نكته اول اينه كه در مثلث برمودا هم بعضي از مواقع اين توده ابر سبز رنگ((يه وقت خيال نكنين سالازار اونجاس)) ديده شده.و حالا نكته دوم..بيشتره اونهايي كه اونجا بودن((يعني تو كشتي)) بعد از پديدار شدن يا ديوانه شدن و يا خود كشي كردند و يا موردند.عده كمي هم سالم باقي موندن كه حاظر ( حاضر ) به حرف زدن نبودند و گفتند نميخواهيم جونه خودمون و خونوادمون به خطر بيافته.دقيقا مثل مثلث برمودا!!!!
تمامی گفته ها که دیوانه شدند علمی هست و دلیلش نیروی مغناطیسی زیاد تر هست ...
گفته دیگه هم اینکه با مادون قرمز شکل هندسی آن را پیدا کردند چراکه دما بیشتری داشته !
موفق باشید
شهریاربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks