سلام دوستان اگه میشه مقداری در مورد مومیای و مومیای کردن بحث کنیم
كاربر فعال انجمن موسيقي
سلام دوستان اگه میشه مقداری در مورد مومیای و مومیای کردن بحث کنیم
کاربر افتخاری انجمن
من یه سری عکس از نحوه مومیایی کردن و چند مومیایی دارم (خودم عکس گرفتم!!) اگه وقت شد برات میزارم , خیلی جالبه ...
King of the Arcade
Leader of Leaderboard
homi2008 (30-09-07)
كاربر فعال انجمن موسيقي
ممنون از موزه عکس گرفتی؟
(میگن این دنیا دیگه مثل قدیما نمیشه دل آدما زشت و زیبا نمیشه)
X Ray (30-09-07)
کاربر افتخاری انجمن
آره ، از موزه بریتانیا گرفتم !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط homi2008 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
King of the Arcade
Leader of Leaderboard
كاربر فعال انجمن موسيقي
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منم اینارو از موزه فرانسه گرفتم.........
(میگن این دنیا دیگه مثل قدیما نمیشه دل آدما زشت و زیبا نمیشه)
Administrator
اطلاعات بیشتر درباره مومیایی :
http://www.pcnetwork.ir/showthread.php?t=5809
سپاس
homi2008 (30-09-07)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks