وحید جان هنوز به بازار ایران عرضه نشده است برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
@ moazeni71 - بهترین 8 مگاپیکسلی Samsung Omnia/i8910 HD هست با فیلم برداری HD !
ولی متاسفانه فلاش Xenon نداره!
در ضمن i8510 هم عکس برداری عالی ای داره. در مورد دوربین این گوشی LG GD900 هم هنوز نمیشه قضاوت کرد! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
+
ويژگي هاي گوشي ال جي، مدل GD900 Crystal
• دوربين خارق العاده ي 8 مگاپيکسل و ابعاد تصوير: 3264*2448پيکسل مجهز به فوکوس خودکار و دستي، فلاش، قابليت تشخيص چهره و لرزش گير تصوير
• شيار کارت حافظه از نوع Micro SD و ظرفيت ذخيره ي اطلاعات تا 16 گيگا بايت
• دوربين دوم براي مکالمه ي تصويري
• قابليت پخش موسيقي با اين فرمت ها: MP3، AAC، AAC+ و WMA
• قابليت پخش فايل هاي تصويري با اين فرمت ها: MPEG4، DivX و XviD
• مرورگر اسناد در قالب هاي PDF، PPT، XLS، DOC
• مجهز به سيستم نقشه ياب GPS بر طبق نقشه هاي google
• قابليت پخش فايل هاي PDF و MS Office
• پشتيباني از راديو FM
• صفحه نمايش لمسي در اندازه ي بسيار مناسب 3 اينچ و از نوع TFT با 16000000 رنگ و رزولوشن 800*480 پيکسل
• پشتيباني از زنگ هاي پلي فونيک و MP3
• قابليت ضبط ويديويي







پاسخ با نقل قول

Bookmarks