درسته ولی خوب بی هیچی هم که نمیشه !
بدون هیچی که نمیشه. من میگم یه سقف تعیین کنن واسش !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید