من الان برادرم تو کرمانشاه رفته براي آموزشي ...
يک ماهش تموم شده .
گفتم اين خبر رو بهش بگم خوشحال بشه ولي مثل اين که تکذيب شد !
ما که زير آبي رفتيم و معاف شديم ...
البته نه کارت قرمز ...