من الان برادرم تو کرمانشاه رفته براي آموزشي ...
يک ماهش تموم شده .
گفتم اين خبر رو بهش بگم خوشحال بشه ولي مثل اين که تکذيب شد !
ما که زير آبي رفتيم و معاف شديم ...
البته نه کارت قرمز ...
کاربر شهرسختافزار
من الان برادرم تو کرمانشاه رفته براي آموزشي ...
يک ماهش تموم شده .
گفتم اين خبر رو بهش بگم خوشحال بشه ولي مثل اين که تکذيب شد !
ما که زير آبي رفتيم و معاف شديم ...
البته نه کارت قرمز ...
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks