نه اقا من با اونا نیستم اونا خودشون 6 نفرن من برم که دیگه هیچی


کیهان راست میگه من خودم گروه رباتیک دارم عکس هاشم گذاشتم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

PeRs!A اسمشه انشاا.. ساله دیگه می خواهیم ما هم شر کت کنیم ایران اپن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

اول میشم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید


Oh My God PaSsArGaD
والا من موسوي ميشناسم توي رباتيك هم بود . حالا كه اشتباه شده بايد با شما هم حسابي آشنا شيم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید