برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اقا من هم در جریان بودم
نتایج به این صورت بود
1-حلی
2- اسپادانا
3- پاسارگاد
در دو به دو
1-پاسارگاد
2- ؟
3-؟
در تک به تک
گفتنی است هر سال 3 تیم رو به مسابقات جهانی میفرستن که امسال بعلت این که 2 تیم از یک مدرسه بودند(مدرسه با افتخار خودمونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ) گفتن که نمی توان 2 تیم از یک مدرسه رو به مسابقات جهانی (چین)فرستاد
که باعث اعتراض تیم پاسارگاد شدند که فعلا دارن بررسی میکنند و ممکن است تیم پاسارگاد به مسابقاد جهانی سعود نکند(برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )البته امکان رفتن هم هست (برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ) انشاا... که این تیم رو هم میبرن
پ.ن.1:اقا از این قسمت ها خیلی خوشم اومدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پ.ن.2:اقا دعا کنید پاسارگاد هم ببرن
پ.ن.3:سال دیگه من هم با دوستم(al pacino) می خواهیم شرکت کنیم
پ.ن.4:در مسابقات جهانی تک به تک وجود ندارد(اونطور که من میدونم)
پ.ن.اخر:این پست دومی برای من SMS شد(من پاسارگادی هستم ولی متن SMS رو تغییر ندادم )
متن SMS
کسب هر سه عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی روبوکاپ ازاد توسط تیمهای دبیرستان(پاسارگاد,اسپادانا ,جی)مبارک
*دبیرستان شهید اژه ای اصفهان*
موفق باشید
کیهانبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







Bookmarks