فکر کنم زیادی تحت تاثیر شبکه های آنچنانی ماهواره قرار گرفته باشند !!!! دو نفری و همزمان !!!! عربهای ملخ خور ........
کاربر شهرسختافزار
فکر کنم زیادی تحت تاثیر شبکه های آنچنانی ماهواره قرار گرفته باشند !!!! دو نفری و همزمان !!!! عربهای ملخ خور ........
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks