فکر کنم زیادی تحت تاثیر شبکه های آنچنانی ماهواره قرار گرفته باشند !!!! دو نفری و همزمان !!!! عربهای ملخ خور ........
کاربر شهرسختافزار
فکر کنم زیادی تحت تاثیر شبکه های آنچنانی ماهواره قرار گرفته باشند !!!! دو نفری و همزمان !!!! عربهای ملخ خور ........
کاربر شهرسختافزار
من 12 سال کنارشون زندگی کردم ازشون هر کاری بگی بر میاد مخصوصا خیانتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
((یا علی))
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks