والله هر کار کردم درست نشد وقتی دکمه تاید میزنم اینطوری میشه
والله هر کار کردم درست نشد وقتی دکمه تاید میزنم اینطوری میشه
कभी हार
تاييد ؟! ميشه يك اسكرين شات بديد ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad amin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks