سیلام
مبارک باشه
آقا این کیک منو بدین میخوام برم بخوابم
از اوون قسمت شکلاتیش باشه لطفا
حــــــافـــظ ( قرن 8)
ســعــــدی ( قرن 7 )
فریـــــــــــ ( قرن 5 )
مـــولانا ( قرن 7)
خیــــــامـــــ ( قرن ... )
احمد جام ژنده پیل ! ( ماقبل تاریخ )
شیخ ابوطاهر الدین طرسوسکی ( دیروز )
سید محمد مهدی محمدی حمد آبادی ( فردا )
مــه رآآآآآآآآآآآد ( فسیل )
آسد مهدی موسوی ( یکم بعد از پیدایش جهان )
عبدالجواد اٌسکلوف ( عصر یخ بندان )
به شما چه ربطی داره آخه آقا ؟!؟!
به من خیلی ربط داره !!!
بعضی از موارد
حیف که فروم دست ما را بسته وگرنه درستت میکردم!
سیلام
مبارک باشه
آقا این کیک منو بدین میخوام برم بخوابم
از اوون قسمت شکلاتیش باشه لطفا
سرم درد مي کند دستمالي به من دهيد که ببندم آنرا و بياويزم خود را از سقف
₪₪₪₪₪
Legends Never Die
.D3VIL. (16-09-11), D J V A H I D (16-09-11), Rezasam1 (16-09-11)
कभी हार
چه حرفا ! کیک ؟!!؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Amin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تیم مدیریت این فروم نصفیش اصفهانیه ! کیک و ... نیست . یه شکلات آیدین بوده که قبلاً خوردیم از سال پیش یکمیش مونده بین 154 هزار نفرم قسمت شده ! اگه میخوای تا سهمتون را بدم؟!
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
Amin (16-09-11), D J V A H I D (16-09-11), Rezasam1 (16-09-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks