من و سعید (امپراطور) و بهنام (کینگ) توی وبلاگ Pantium همکار بودیم که سعید جان بهم پیشنهاد داد بیام اینجا...اون موقع اسمش همون شهر سخت افزار بود...یادش بخیر.
من و سعید (امپراطور) و بهنام (کینگ) توی وبلاگ Pantium همکار بودیم که سعید جان بهم پیشنهاد داد بیام اینجا...اون موقع اسمش همون شهر سخت افزار بود...یادش بخیر.
Failure is not an option
arven_andomil (16-04-09), ™Ali (11-04-09), D J V A H I D (11-04-09), Labyrinth (12-04-09), Saeed-Milan (18-04-09), Shahryar (11-04-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks