آقا رضا من نظرم اینه که گزینه حذف پست از حذف تشکر خیلی مهم تره چون ممکنه آدم یک پستی بذاره بعد ببینه اشتباه کرده و بخواد پاکش کنه که الان تو این فروم نداریمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 0reza666 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من در هر فروم معتبری که عضو هستم گزینه حذف پست وجود داره که بسیار کاربردیه
*******
درباره پست شما باید بگم که اگه مثلا شما به اشتباه هم از یک نفر تشکر کرده باشید چیز مهمی نیست
شما فرض کن که من الان 100 هزار تشکر از من شده به نظرت یک تومان برای این 100 هزار تشکر به من میدنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حتی در فروم ها این قابلیت برای برنامه نویس وجود داره که بتونه برای بعضی افراد خاص تعداد تشکر ها رو زیاد کنه
دقیقا مثل فیسبوک که like مبفروشه و هنرمندان جهانی like رو از فیس بوک می خرن تا خودشون رو محبوبتر نشون بدن و تو کسب درآمد خیلی مهمه
البته تو یک فروم وقتی کسی تشکر زیادی داشته باشه ممکنه افراد عادی بهش اعتماد بیشتری پیدا کنن ولی چون بیشتر کاربرها اینو می دونن دیگه کاربردی نداره
چند روز پیش داشتم یکی از سایت هایی که تقریبا 2 ساله تاسیس شده رو نگاه می کردم دیدم نوشته تاسیس سال 2008 !!!!!! و وقتی پستهاش رو نگاه می کردم دیدم دقیقا نوشته مثلا 17 خرداد 1387برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینا سر خودشون رو کلاه میذارن نه سر ما رو





پاسخ با نقل قول



Bookmarks