والا نظر بدي ندادن امير جان
بنظر بنده هم اگه اينطوري بشه خوبه
حقيقتش حتي من خودم قوانين هيچ سايتي رو كامل نخوندم فقط چند بند اولش رو مرور ميكنم
اگه تو امضا قرار بگيره قوانين ذهن نشين ميشه به كاربرا و نظر بنده هم اينه كه تو امضا هر يك از مديران و سوپر مديران قرار بگيرد
بازم منتظر نظر بقيه دوستان هستيم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks