چرا اینقدر اصرار داری از IE استفاده کنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ؟!! از برنامه های دیگه استفاده کن. این مشکل رو هممون تقریباً داشتیم ولی کم کم رفع شده.