چرا اینقدر اصرار داری از IE استفاده کنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ؟!! از برنامه های دیگه استفاده کن. این مشکل رو هممون تقریباً داشتیم ولی کم کم رفع شده.
کاربر افتخاری
چرا اینقدر اصرار داری از IE استفاده کنیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ؟!! از برنامه های دیگه استفاده کن. این مشکل رو هممون تقریباً داشتیم ولی کم کم رفع شده.
شجاعت می خواهد
وفادار احساسی باشی
که میدانی
شکست می دهد
روزی نفس های دلت را...
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks