من هم تم قبلي رو بيشتر مي پسندم. اينکه همون بالاي سايت آخرين نوشته ها ميومد خيلي خوب بود تا اينکه بخوايم روي ارسالهاي جديد کليک کنيم.
به نظر من استايلي خوبه که در عين سبک بودن آخرين پستهاي ايجاد شده رو نشون بده.
کاربر شهرسختافزار
من هم تم قبلي رو بيشتر مي پسندم. اينکه همون بالاي سايت آخرين نوشته ها ميومد خيلي خوب بود تا اينکه بخوايم روي ارسالهاي جديد کليک کنيم.
به نظر من استايلي خوبه که در عين سبک بودن آخرين پستهاي ايجاد شده رو نشون بده.
germ (28-03-10)
بله اینطوری خیلی بد شده قبلا بهتره بود که اخرین ارسال ها به صورت حرکتی بالای سایت نشان داده میشدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط reza76622201 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سپاس
reza76622201 (27-03-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks