دوستان دقت کنید Galaxy جان منظورش فقط من بودم . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید

Galaxy جان اگه دقت کرده باشید توی همه ی فروم های ایرانی نرم افزارهایی که گذاشته میشه ، changelog ها و features اون نرم افزار به صورت انگلیسی گذاشته میشه .
آخه اگر ما بخوایم اینا رو فارسی کنیم شما خودت فکر کن ، کلی طول می کشه که بشه اینا رو فارسی کرد ، اگرم فارسی بشه ممکنه قابل فهم نباشه . ولی اگه با changelog و توضیحات انگلیسی بزار اینطوری هم میتونیم نرم افزارهای بیشتر معرفی کنیم و هم وقت خودمون کمتر گرفته میشه .
به هر حال من مشکلی ندارم اگه میخواید از این به بعد اصلا توضیحات در مورد برنامه نمیدم .
چه انگلیسی و چه فارسی .