سلام من از عنوان رنگ ها سر در نياوردم ميشه يه توضيحي بديد
از رنگ يوسرم خوشم مياد
کاربر شهرسختافزار
سلام من از عنوان رنگ ها سر در نياوردم ميشه يه توضيحي بديد
از رنگ يوسرم خوشم مياد
कभी हार
عنوان رنگ ها را میتونید پایین انجمن ببینید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط STUXNET برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این تاپیک مربوط به عناوین کاربری هست ( متن عناوین ) که میتونید تاپیک را بخونید در موردش آرش جان . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
سلام
میتونیم از این عنوان ها هم استفاده کنیم:
گیمر
گیمر تفننی
خوره گیم
گیمر حرفه ای
कभी हार
مرسی دوستان ...
فعلاً به یک محدودیت اساسی در vBulletin خوردیم سر این جریان ، ایشالله به محضی که حل بشه این طرح اجرا میشه .
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
*MoJtAbA* (27-09-13), AC/DC (31-10-13), alksdj (28-09-13), mehrdad_ab (18-10-13), Rezasam1 (27-09-13)
همکار انجمن اورکلاک
طرح بسیار جالبی هست و میشه اون رو level بندی کرد
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (27-09-13), AC/DC (31-10-13), mehrdad_ab (18-10-13), Rezasam1 (27-09-13), Shahryar (27-09-13)
عکاس
عکاس کار کشته
cpu :e5200
gpu :ati 4850
ram : king 2 gig
hdd : 160+80+500+40
psu 530 green
& xbox 360
कभी हार
خب دوستان ! خداراشکر با خبر های خوب برگشتیم ...
پست اول تاپیک را چک کنید ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
कभी हार
هیچ کسی عنوان کاربری ویژه نمیخواد ؟!
چه کاربران خوبی ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
PC Lover
چرا میخوایم آقا !
PC Lover لطفاً..
कभी हार
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط MasterDealer برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عنوان شما به PC Lover تغییر کرد . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks