مهدی جان اون دو تا کابل مشکلشون حل شد و درست شدن .
این Isp ها یه کوفتشون شده .
SSA Super V.I.P
مهدی جان اون دو تا کابل مشکلشون حل شد و درست شدن .
این Isp ها یه کوفتشون شده .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
عضو VIP شهر سختافزار
سامان جان دوتا کابل حل شده اما دو سه تا کابل دیگه هنوز مشکل داره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
****************
2sib (22-02-08)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks