دستتون درد نکنه باز شد
کاربر شهرسختافزار
دستتون درد نکنه باز شد
कभी हार
رضا جان ما هیچ کاری انجام ندادیم ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط red_waves برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک سوالی اون وقت ها که باز نمیشه چه اروری میده ؟ این چیزی که شما میگید یا مربوط به فایروال سرور هست یا حجم زیاد روی سرور یا میخوام ببینم مال کدوم هست . اروری آیا میگیرید یا روی Waiting for ... میمونید ؟
قربانت
شهریار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks