ببخشید ولی منظورم یه چیز دیگه هست؛ می شود داخل شبکه ای که خودمان درون یک اداره,شرکت,خانه و... داریم یک وبسایتی را راه اندازی کرد و همچنین ان را بر روی اینترنت نیز گذاشت که علاوه بر اینکه از داخل شبکه کاربران بتوانند به این وبسایت دسترسی داشته باشند دیگران نیز از خارج شبکه بوسیله اینترنت بتوانند به این وبسایت رجوع کنند؟