ممنون از شما دوست گرامیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خودم این مدل را نمیشناختم باسپاس از شما ولی مثل اینکه 4g را ساپورت نمیکنه دوست عزیز مودمی هست که مثلا adsl - 4g - wimax هر سه را پشتیبانی کنه خودم هرچی جسجو کردم حتی همین مدلی که شما معرفی کردی را پیدا نکردم اگه این را هم جواب بدی سپاس گذارم ازلطف شما متشکرم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول


Bookmarks