یه پیشنهاد . میخوام برای شروع به بخش شبکه چند زیر شاخه تخصصی بدین .
به جز آموزش ، در مورد سخت افزارها ، گواهینامه ها ، دوره های تخصصی ، نرم افزارهای تخصصی و ... بخش هایی بذارین .
مرسی .
Saeed-Milan (20-06-10)
کاربر شهرسختافزار
بنظر من باید کمی دیگه منتظر بمونیم و از راه اندازی بخش شبکه خود داری کنیم بنظر من یک شروع خوب خیلی بهتر از یک شروع زود ولی بی برنامه هست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط EhsanHF برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
EhsanHF (21-06-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks