بهادر جان تنظیمات خاصی واسه این کاری که شما میخوای انجام بدی نمیخواد ... فقط از رو سی دی مادربردت نصبش کن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کسی میتونه آموزش قدم به قدم (اگر تصویری باشه چه بهتر) نصب و راه اندازی کارت شبکه Onboard رو به من آموزش بده؟ قصد دارم مودم ADSL رو از طریق کارت شبکه کانکت کنم که تنظیمات شبکه رو نمیدونم.
Mother Board من Gigabyte S-series هستش.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
لطفا توضیحات کامل بدین چون اصلا با شبکه آشنایی ندارم!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Failure is not an option
عضو VIP شهرسختافزار
بهادر جان تنظیمات خاصی واسه این کاری که شما میخوای انجام بدی نمیخواد ... فقط از رو سی دی مادربردت نصبش کن برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Bahador (13-11-09)
مدیر سابق انجمن
1- از کارت شبکه خود را نصب بنمایید
2- هنگامی که از نصب شدن کارت شبکه خود اطمینان حاصل نمودید کابل شبکه رو از یک طرف به مودم و از طرف دیگر به کارت شبکه متصل نمایید
3-در مرورگر خود ای پی 192.168.1.1 را وارد کنید
4- چنانچه وارد صفجه تنظیمات مودم شدید بدین معنی است که کارت شبکه کاملا نصب شده و ارتباط با مودم برقرار است
5- در این مرحله باید مودم را کانفیگ کنید که برای این کار بسته به مودم شما باید دنبال کلماتی از قبیل Quick Wizard - Quick Serup و.... بگردید و ان را کلیلک کنید
6- در مرحله بعد اطلاعاتی از قبیل ساعت و ... رو از شما میپرسد تا هنگامی که به این صفحه میرسید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در اینجا همانند عکس گزینه Bridge رو میزنید و به مرجله بعد میروید
بعد از همه این کار ها مودم شما تنظیم شده !!!
سوالی بود در خدمتم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
عزيزم نصب كارت شبكه روي مادر بورد رو بنداز گردن windows 7 چون خياي آسونه و ضمنا واسه confige هم بگو كارشناس فني ISP زحمت بكشه ! اين وظيقه اوناست
بابا کارشناس فنی ISP کیلوی چنده 10 روز طولش میدن تا بیان بعدشم قیمت مودم ازت پول میخواهد
کلا چند تا چیز میخواهی یک Username و Password
بعدش Primary DNS و Secondary DNS .
بعدش یک Subnet Mask و یک default Gateway
بعدش نوع پروتکلی که ISP شما استفاده میکنه .
تموم شد رفت پی کارش تمام اینها را یک دقیق تلفنی میتونی از ISP بگیری
دلت خواست وارد ویندوز میکنی دلت خواست وارد مودم میکنی
javadshahvand (02-03-10)
کاربر شهرسختافزار
ممنونم از جوابت گل پسر ! اون isp ي كه ده روز طولش ميده تا fix كنه كه ديگه isp خوبي نيست و بهتره انتخابش نكني! در تعهد نامه اي كه امضا ميكني يكي از بندهاش confige مودم و reconfige كه كلا در 12 ساعت بايد در محل حاضر باشن ! كه اگه به بازرسيشون بگي به موردت رسيدگي ميكنن! پس كارشون رو انجام ميدن
ضمنا واسه كاربري كه براي نصب كارت شبكه onboard مشكل داره از DNS و Gateway صحبت نكنيم بهتره ! اين آقا نيومده چيز ياد بگيره اومده مشكلش رو حل كنه كه كوتاه ترين و ساده ترين راه اينه
با تشكر از جوابتون
آخرین ویرایش توسط uplink در تاریخ 02-03-10 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
من خودم با مودم مشکل داشتم بردم در 2 دقیقه بهم دادن البته 5000$ گرفتنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
پول رو كه بله ميگيرن ديگه ! اما كارو زود انجام ميدن
کاربر شهرسختافزار
سلام هر کسی آموزش کامل و تصویریه نصب مودم رو میخواد از جمله آقا بهادر (اگه تا حالا باهاش مشکل داری)
امر بفرمائید تا برندها و روشها (PoE و Bridge ) مختلفی رو توضیح بدم . قبلشم مواردی که آقای اسکندری اشاره کرد از ISP تلفنی دریافت بشه. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
خيلي ممنونم كه توجه كردين
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks