UMTS : 2100 همون 3g میشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خیلی وقته نوکیا نداشتم . این مورد رو یادم نیست .ولی ‘Network Mode’ روی automatic باشه خودش ست میکنه .






پاسخ با نقل قول


Bookmarks